Posted on 19 nov. 2008

Insuportabila inutilitate a inca unui mall

Liberty Center este noul centru comercial deschis saptamana trecuta, in Bucuresti. Mi-ar fi insuficienta o lista intreaga de imprecatii care sa sugereze starea de paroxism in care ma adusese drumul strabatut pana acolo. Dupa ce m-am invartit jumatate de ora in zona Trafic Greu, intr-un haos fara seaman, am reusit sa intru in parcarea mall-ului. Aici constat cu uimire ca locurile de parcare nu sunt numerotate. Rasuflu adanc, imi ascut vederea in cautarea punctelor de reper care sa ma aduca pe calea de intoarcere si purced catre intrare. Nimeresc in lift cu inca 4 oameni, nu spun ce fel, dar nu vedeam decat negru si auriu. Surescitarea e in allegro in momentul in care una dintre ”doamne” incepe sa-si dezveleasca dintii in oglinda si sa scoata sunete specifice unei cine copioase. Sunt realmente disperata, strang din buze si ies.
Primul nivel, parter, mi se dezvaluie o hala uriasa, cu miros de nou si muzica asurzitoare. Dintr-o privire de ansamblu constat ca sunt multe magazine noi. Intru in doua magazine de incaltaminte: Napoleoni si Bagatt, primul nu m-a impresionat, dar al doilea m-a imbiat cu niste cizme frumoase la preturi accesibile, intre 400 si 600 lei. Trec pe langa Orsay si Next, pe care le stiu deja, si ma opresc la Mondex, un magazin cu dresuri si lenjerie intima, unde tarifele mi s-au parut rezonabile dar atat. Intru si in Sprider pentru ca cel din City Plex nu am reusit sa-l vizitez. Un talcioc infiorator, mormane de haine pe mese in timp ce randurile de standere troneaza golase. Lume multa, cumparatori de asemenea, cu certitudine preturile au contat pentru ca gaseai bluze de 10 lei pana la 50 lei. N-am avut rabdare sa stau prea mult.
Etaj 1. Observ si mai multe branduri noi, axate in special pe zona sport. Intru in Harvis, un fel de Carrefour al supermarketului. Tot ce vrei gasesti aici, toate firmele posibile de imbracaminte sport, de la ski, snowboard, tenis pana la aparatura pentru fitness. Preturile variaza in functie de marca. Merg mai departe. Mi-au mai atras atentia doua magazine: Cropp Town si Masstige. Acesta din urma este un brand ce provine din America de Sud, vinde imbracaminte pentru femei si practica preturi rezonabile; mi-a placut o jacheta stil poncho la 175 lei. Cropp Town, fratele mai mic al lui Re-reserved, este axat pe imbracaminte, incaltaminte si accesorii streetwear pentru tineri, atat fete cat si baieti. Cizmele le poti cumpara si la 100 lei, gentile la 69 lei, in timp ce bluzele cu maneca pot fi si la 50 lei.Am parasit Liberty Center cu usurarea ca nu trebuie sa-mi mai pazesc geanta. Cu exceptia magazinelor noi pe piata romaneasca, a patinoarului, care este destul de mic, si a cinematografului 3D de la etajul 3, nu gasesc nici un alt motiv sa revin aici.




Geanta Cropp Town - 69 lei